Kerja akan membuahkan hasil

Perniagaan kami secara teritorial kekal di bandarnya. Pasukan ini terus bekerja dan menjadi sukarelawan, saya memberitahu semua pekerja bahawa semuanya akan baik-baik saja dan kami akan melalui tempoh yang sukar ini.Pada masa ini, artikel pengiklanan mendapat permintaan yang paling tinggi. Dan kami menawarkan diskaun untuk pelanggan tetap.

Memang perlu bekerja, walaupun pendapatan telah jatuh. Lambat laun ia akan berbuah. Pada hari-hari pertama perang, beberapa hari tidak berfungsi sama sekali, ia adalah keadaan yang sangat sukar.

Jangan berputus asa dan teruskan usaha

Kedai online “Matla Flowers Senarai E-mel Industri menjual anak pokok bunga. Pejabat ini terletak di wilayah Ternopil, kampung Loshniv.Kami tinggal di penempatan kami. Kami terus bekerja dan sebahagiannya terlibat dalam aktiviti sukarelawan.Kami merancang kerja sedemikian rupa sehingga setiap pekerja mempunyai pekerjaan dan juga mengupah beberapa pekerja dari wilayah yang diduduki sebahagiannya.Pada masa ini, kami mempunyai permintaan khas untuk tikar linen untuk menanam mikrohijau.ami telah memulakan jualan bermusim, jadi diskaun 10 hingga 40% dikenakan untuk keseluruhan rangkaian bunga penanaman musim bunga. Terdapat juga diskaun untuk anak pokok mawar dan clematis.

Saya ingin mengucapkan kepada semua rakan perniagaan agar tidak berputus asa dan terus bekerja sebaik mungkin. Untuk mempercayai bahawa walaupun dalam peperangan, produk atau perkhidmatan anda, walau apa pun, akan diperlukan oleh seseorang. Petua Pengiklanan: Gunakan data daripada pelanggan anda sendiri, bukan hanya kumpulkan mereka.Kami menanam lebih daripada 100,000 tulip dan membeli 35,000 tulip Belanda untuk dijual semula dan menjual maksimum 40,000 perniagaan kami mengalami kerugian besar, tetapi kami tidak berputus asa dan saya akan mengingati masa ini selama-lamanya, kini kami telah menjadi lebih kuat.

Pertama sekali, kembalikan pekerjaan

kedai dalam talian yang menjual bahan kimia isi rumah dan barangan rumah. Pejabat itu terletak di bandar Irpin.Pekerja syarikat itu kini sebahagiannya berada di luar negara, sebahagiannya di Barat Ukraine, sebahagiannya sudah berada di Irpin.Kerja mula disambung semula pada bulan Mac, apabila sebahagian daripada pasukan masih berada di Ternopil, dan pesanan dihantar dari sana. Tetapi pada bulan Mei, sebaik sahaja peluang itu muncul, mereka sebahagiannya kembali ke Irpin. Hari ini kami bekerja dari sana.Semua yang mungkin: seseorang bekerja, seseorang menjadi sukarelawan, seseorang masih di hadapan.Kami menyokong pekerja secara moral, dan mereka yang sudah mampu bekerja – dari segi kewangan.Produk kami yang paling popular sekarang ialah picagari perubatan, bahan pembalut, antiseptik dan sarung tangan.Program kesetiaan “pulangan tunai 3% daripada setiap pembelian di tapak web” beroperasi secara kekal – ia masih sah, kami pasti tidak akan mengecualikannya.

Mengenai nasihat untuk rakan iri-iri. Bikin ya banbanta ma’ana da perniagaan:kita semua perlu ingat bahawa keadaan hari ini menjadikan semua orang lebih kuat dan lebih baik;kita mempunyai banyak masa lapang, di mana kita boleh mengejar semua tugas yang sering ditangguhkan;jika pekerja berada di kawasan selamat, maka kali ini boleh ditumpukan untuk belajar, meluaskan ilmu, memulakan/menyambung pengajian bahasa asing. Ini kini percuma dalam banyak kes.Saya teringat hari ketika saya menerima video yang menunjukkan gudang . Seluas 800 meter persegi kami terbakar sepenuhnya. Tiada yang terselamat, semuanya hangus menjadi abu.Dan untuk seketika anda berfikir bahawa segala-galanya telah hilang, ia telah.

Segala-galanya adalah untuk menyelamatkan pasukan

Setiap orang yang bekerja menerima bfb directory gaji penuh. Setiap orang yang berada dalam Angkatan Tentera — gaji minimum dan sokongan UAH 5,000 setiap bulan.Mereka yang tidak bekerja sekarang menerima gaji minimum.Segala-galanya dilakukan untuk masa depan dan untuk pemeliharaan maksimum pasukan.Permintaan terbesar di negara kita kini adalah pengangkutan makanan, ubat-ubatan, dan bantuan kemanusiaan.Malangnya, ramai pelanggan berkelakuan tidak jujur, menangguhkan pembayaran, tidak membayar walaupun hutang sebelum perang, berselindung di sebalik perang, dll. Di pasaran ini, mereka sentiasa cuba untuk memerah segala-galanya daripada pembawa, malangnya, tiada apa yang berubah.

Saya ingin menasihati semua rakan sekerja saya untuk tidak pernah berputus asa. Tidak panik melakukan segala yang bergantung kepada anda sebanyak mungkin. Untuk menepati janji anda dan memenuhi kewajipan anda kepada pasangan anda, tanpa mengira keadaan.Saya tidak boleh menyebut kes khusus berkaitan perang. Tetapi setiap hari kami menghadapi cabaran baharu. Kami cuba bertahan dan memelihara pasukan agar dapat membantu askar kami dalam . Angkatan Tentera dan pada masa hadapan untuk mempunyai kapasiti untuk kerja yang berkesan dan pembinaan semula Ukraine.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *