Cara pelanggan Inweb bekerja

Ini adalah kesinambungan artikel tentang pelanggan Inweb yang bekerja dan dengan itu menyokong ekonomi Ukraine semasa perang. Nasib baik, terdapat begitu ramai orang ini sehingga kami tidak dapat memasukkan cerita mereka ke dalam satu bahan. Jadi, kami bertanya kepada perniagaan yang bekerja beberapa soalan:Di bandar manakah di Ukraine terletaknya pejabat dan pekerja syarikat? Adakah anda perlu menukar lokasi anda atau adakah perniagaan itu kekal mengikut wilayah di bandar anda?Apakah pilihan yang dibuat oleh. Pekerja syarikat untuk diri mereka sendiri: untuk terus bekerja, menjadi sukarelawan atau pergi ke hadapan?Bagaimana anda menyokong pekerja?Antara barangan anda yang manakah paling banyak permintaan semasa perang?

Apakah tawaran istimewa yang sedang berkuat kuasa untuk pelanggan anda?Bagaimana untuk bertahan dalam perniagaan semasa perang. Pengalaman peribadi, cadangan, cadangan.Beritahu kami tentang insiden yang berkaitan dengan perniagaan anda semasa perang. Sesuatu yang anda ingat.Jawapan mereka adalah contoh sebenar sikap tidak berdaya dan patriotisme. Pasukan kami mahu seramai mungkin orang tahu bahawa perniagaan itu bekerja, tidak berputus asa, mencari jalan untuk mengatasi kesukaran. Dan pasukan kami berada dalam perkara ini bersama-sama dengan pelanggan kami.

Gaji penuh untuk kerja sambilan Cara pelanggan Inweb bekerja

“Pasukan kami memutuskan untuk Senarai E-mel B2B terus bekerja. Ini adalah satu-satunya cara perniagaan boleh bertahan. Kami menyokong pekerja dengan membayar gaji penuh untuk kerja sambilan. Kami tidak mempunyai promosi istimewa, tetapi terdapat apa yang dipanggil produk yang paling banyak dibeli.

Saya tidak boleh memberi contoh acara istimewa dalam kerja kedai semasa perang, tetapi ada insiden dengan perniagaan lain, kafe. penggera dicetuskan pada telefon dalam aplikasi keselamatan. Di kafe, 3 tingkap dipecahkan, pintu terbuka Kami segera menyangka bahawa itu adalah perompak. Dan kemudian kami mendengar letupan besar… Ia terbang ke pusat beli-belah Retroville, dan kafe kami berdekatan.

Berbincang dan berunding dengan rakan kongsi

Senarai E-mel B2B

Pejabat kami berada di Kyiv, tetapi kedai fizikal dan gudang terletak di Kyiv dan di Mariupol, Odesa, dan Khmelnytskyi.Pejabat bekerja dari jauh, kira-kira separuh daripada pekerja sama ada telah meninggalkan atau sedang berkhidmat dalam Angkatan Tentera, separuh lagi terus bekerja.Semua kedai dan gudang berfungsi bergantung pada bandar di mana ia berada. Sekiranya semuanya musnah di Mariupol dan, tentu saja, semua pekerja meninggalkan sana, maka di bandar-bandar lain ada yang kekal dan kami cuba memulakan kerja. Membayar sekurang-kurangnya sebahagian daripada gaji kepada semua pekerja kami.

Perabot sukar dipanggil barangan keperluan dan abubuwa daban-daban na duniya kami baru mula melancarkan kedai kami, tetapi kami melihat permintaan semakin meningkat, terutamanya untuk sofa dan kerusi berlengan.Sekarang terdapat banyak masalah dengan logistik, perolehan, dan lain-lain, tetapi kami cuba mengekalkan harga barangan kami sehingga akhir.Bagi nasihat khusus tentang cara menggunakan perniagaan. Saya mempunyai beberapa daripadanya:pertama, untuk mengurangkan kos sebanyak mungkin, kecuali gaji orang mereka;kedua. Adalah penting untuk memahami bahawa sekarang kita semua berada dalam bot yang sama, jadi anda perlu boleh bercakap dan berunding dengan rakan kongsi; (tuan tanah, pengilang, dll.), ramai yang membuat konsesi dan bantuan;ketiga, jangan berhenti, tetapi kerja, kerja, kerja, walaupun seolah-olah tidak masuk akal, akhirnya ia akan memberikan hasil.Saya benar-benar ingin menekankan bagaimana perniagaan bersatu dan mula bekerjasama untuk tentera dan negara, ia sangat memotivasi dan memberi inspirasi.”

10% daripada setiap jualan digunakan untuk membantu Angkatan Tentera

“Syarikat itu terletak di bandar bfb directory Odesa. Kilang di mana mereka mempunyai hubungan jangka panjang berada di bandar Rubizhny dan ia telah musnah.Kebanyakan pekerja syarikat pergi ke .Moldova dan melakukan kerja sukarela di sana. Dan orang-orang yang bekerja di kilang – ke Barat Ukraine. Yang mampu sambung kerja, teruskan.Produk kami adalah stokin cerah, bulan pertama kami memberikan sebahagian daripada produk secara percuma kepada Angkatan Tentera Ukraine dan Teroborona. Mereka tidak bekerja untuk dijual. Kemudian mereka membuat stokin baharu dalam gaya patriotik dengan sebuah kilang di Lviv dan melancarkan jualan semula. Pada masa ini, stokin ini membentuk peratusan jualan yang lebih besar.

Tiada tawaran istimewa untuk pelanggan. Tetapi 10% daripada setiap jualan digunakan untuk membantu Angkatan Tentera. Kami secara rawak memberikan stokin tambahan kepada pelanggan yang berada di bandar yang paling terjejas oleh tembakan.Untuk terus hidup semasa perang. Seseorang mesti terus bekerja dan menyesuaikan diri dengan realiti. Jika produk atau perkhidmatan menjadi tidak relevan, tetapi terdapat asas pelanggan tetap dan baik, anda perlu menukar produk atau perkhidmatan untuk khalayak anda dan menghasilkan produk yang relevan dan berguna. Juga, jika boleh, integrasikan ke dalam pasaran Eropah.

Semasa perang, banyak syarikat menunjukkan diri mereka di sisi yang baik. Membantu Angkatan Tentera, menggunakan kemudahan pengeluaran mereka untuk mencipta barangan yang mendesak dan perlu. Tetapi ada juga yang mula menipu dan mencuri dalam masa yang sukar. Lukisan dan reka bentuk kami telah dicuri oleh beberapa pengeluar stokin yang baik yang sedang bergelut untuk menghasilkan sesuatu yang tersendiri. Dengan alasan itu perkara biasa. Ini sangat tidak menyenangkan dan tidak boleh diterima. Kerana kami cuba menyokong pereka bentuk, membayar lukisan, mencari pilihan untuk membantu orang Ukraine, dan seseorang hanya mencur. Tidak bimbang tentang hak cipta dan tidak membayar kerja orang Ukraine pada masa sedemikian.”

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *